Robert Samsonek

Robert Samsonek 13

Robert Samsonek se narodil v roce 2002 ve Zlíně. Po studiu střední podnikatelské školy, převzal vedení rodinné firmy. S dovršením plnoletosti vstoupil do ODS a naplno se zapojil do vnitrostranických aktivit. Kandidoval v komunálních volbách v roce 2022 a je členem Kontrolního výboru města Napajedla.

V roce 2024 kandidoval v evropských volbách, po nichž se stal asistentem europoslance. Od léta 2023 je předsedou Mladé ODS ve Zlínském kraji. Jeho největší motivací je přibližovat politiku studentům a aktivně zapojovat mladou generaci. Proto pořádá různé akce zaměřené na sblížení mladých lidí s aktuálními politickými tématy.

Patří mezi vášnivé milovníky moravských lidových tradic – tančí ve Folklorním souboru Radovan Napajedla a věnuje se slováckému verbuňku. Díky pravidelným (a častým) návštěvám Spojených států amerických hovoří plynule anglicky.

Instagram
Facebook

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Marketingové údaje

Marketingová data nám prozradí, na které reklamy jste klikli nebo jak jsou naše kampaně na sociálních sítích úspěšné.